Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Autor:

Format:

Data wydania:

Liczba stron: 260

Status: dostępna

Typ: ebook

52.92 zł (-5.88 zł)
kup teraz

Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
•    Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
•    Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
•    Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
•    Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
•    Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
•    Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
O autorach
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. 
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.

52.92 zł (-5.88 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close