Szybsza Sieć z językami PHP, MySQL i JavaScript. Zaawansowane aplikacje z wykorzystaniem najnowszych technologii

Autor:

Format: 168x237

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 216

Typ: książka

44.9 zł
kup teraz

Termin Szybsza Sieć (ang. Faster Web) powstał stosunkowo niedawno. Koncepcja ta skupia się na rozwijaniu wszystkich elementów technologii internetowych oraz interfejsu użytkownika, tak aby przyśpieszyć interakcję między klientem a serwerem oraz działanie samej aplikacji. Efektem tych optymalizacji powinna być poprawa jakości pracy systemu. Aby w pełni przyswoić ideę Szybszej Sieci, trzeba dobrze zrozumieć takie pojęcia jak wydajność, efektywność i postrzegana wydajność. Konieczne jest również opanowanie większości nowych technologii webowych.

Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób poprawić działanie każdej aplikacji WWW, aby odpowiadała kryteriom Szybszej Sieci. Wkrótce rozpoczniesz pracę z najnowszymi narzędziami do mierzenia wydajności, profilowania i monitorowania dla PHP, MySQL i JavaScriptu. Omówiono tu wszystkie istotne zagadnienia związane z ideą Szybszej Sieci, w tym optymalizację kodu PHP 7, programowanie asynchroniczne i programowanie funkcyjne w JavaScripcie. Sporo miejsca poświęcono najlepszym strategiom optymalizacji. Opisano też techniki profilowania skryptów, pomiaru wydajności bazy danych, optymalizacji zapytań SQL oraz podnoszenia wydajności serwera WWW. Przekonasz się, że dzięki optymalizacji można przekraczać granice efektywności aplikacji!

W tej książce między innymi:

  • wprowadzenie do koncepcji Szybszej Sieci i jej formalne aspekty
  • monitorowanie i profilowanie w środowisku ciągłej integracji
  • potencjał struktur danych PHP 7
  • optymalizacja baz danych i nowoczesne techniki języka SQL
  • najnowsze osiągnięcia JavaScriptu
  • wpływ odpowiedniego projektu interfejsu użytkownika na wydajność aplikacji

Przekraczaj granice wydajności. Projektuj szybszy kod!

44.9 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II

31.85 zł (-17.15 zł)

więcej

książka

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II

44.85 zł (-24.15 zł)

więcej

książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

25.35 zł (-13.65 zł)

więcej

książka

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III)

39.9 zł

więcej

książka

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

7.9 zł (-17 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close