Biznes IT / Social Media
Autor: Mirosław Skwarek
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego ...
Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor: Anna Ledwoń-Blacha
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się ideal ...
Autor: Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydar ...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, z ...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwark ...
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
Autor: Anna Oszajca
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ... ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korz ...
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0
Autor: Omar AL Zabir
Poznaj sekrety zaawansowanych technologii budowy portali internetowych Web 2.0 Jak zaprojektować witrynę dla platformy ASP.NET i ASP.NET AJAX? Jak rozbudować serwis zgodnie z zasadami ergonomii? Jak zwiększyć wydajność serwera? Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkow ...
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0
Autor: Christian Wenz
Wykorzystaj najlepsze rozwiązania technologii AJAX i stwórz interaktywną stronę internetową Jak wykorzystywać dane serwerowe? Jak tworzyć i udostępniać własne kontrolki? Jak aktualizować część strony w regularnych odstępach czasu? Zastanawiałeś się, dlaczego interaktywne witryny cieszą się dziś taką ...
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłoni ...
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłoni ...