Biznes IT / Social Media

książka

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

Autor: Mirosław Skwarek

Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Autor: Anna Ledwoń-Blacha

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się ideal ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Autor: Marcin Żukowski

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydar ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone

Autor: Marcin Żukowski

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, z ...

35.69 zł (-19.21 zł)
kup teraz
książka

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3

Autor: Joanna Wrycza-Bekier

Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwark ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach

Autor: Anna Oszajca

Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ... ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korz ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
ebook

ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0

Autor: Omar AL Zabir

Poznaj sekrety zaawansowanych technologii budowy portali internetowych Web 2.0 Jak zaprojektować witrynę dla platformy ASP.NET i ASP.NET AJAX? Jak rozbudować serwis zgodnie z zasadami ergonomii? Jak zwiększyć wydajność serwera? Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkow ...

24.5 zł (-24.5 zł)
kup teraz
ebook

ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0

Autor: Christian Wenz

Wykorzystaj najlepsze rozwiązania technologii AJAX i stwórz interaktywną stronę internetową Jak wykorzystywać dane serwerowe? Jak tworzyć i udostępniać własne kontrolki? Jak aktualizować część strony w regularnych odstępach czasu? Zastanawiałeś się, dlaczego interaktywne witryny cieszą się dziś taką ...

34.5 zł (-34.5 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłoni ...

13.9 zł (-36 zł)
kup teraz
ebook

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłoni ...

24.95 zł (-24.95 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close